Producenci
Produkt dnia
Frezarka do paznokci Manicure Pedicure
Frezarka do paznokci Manicure Pedicure
39,90 zł 34,90 zł
szt.
Elektrostymulator mięśni brzucha EMS
Elektrostymulator mięśni brzucha EMS
49,90 zł
szt.
Elektrostymulator masażer mięśni brzucha WYPRZEDAŻ
Elektrostymulator masażer mięśni brzucha WYPRZEDAŻ
49,90 zł 29,99 zł
szt.
NICER DICER Plus - Tarka Szatkownica wielofunkcyjna
NICER DICER Plus - Tarka Szatkownica wielofunkcyjna
49,90 zł 39,90 zł
szt.
Podgrzewacz do butelek Sterylizator Pumpkin Esperanza
Podgrzewacz do butelek Sterylizator Pumpkin Esperanza
49,90 zł 44,90 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 Reklamacja i gwarancja

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
 
Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (w tym opakowanie produktu) oraz kopią faktury zakupu lub paragonem. Dopisek - REKLAMACJA
Adres
Eko-Familia
al. Politechniki 27
93-557 Łódź
 
Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot
 Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:
  • produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
  • do zwracanego produktu dołączona jest gwarancja (jeżeli była dołączona) oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru wraz z kosztami najtańszej wysyłki oferowanej przez sklep

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny. NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH będących zwrotem towaru od klienta.

Dopisek - ZWROT TOWARU
Adres:

Eko-Familia

al. Politechniki 27

93-557 Łódź

 

 

Bezpieczna dostawa

Oferujemy Ci także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium